Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Sanda i vitezovi ćoškastog stola

Komentari (65) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 ponedeljak, 27 oktobar 2014 13:33
Milan
Ne znam kolika je gospođina iskrenost, slažem se sa iznetim u tekstu, ali bih ostavio i moju procenu: sve snage koje bi se okupile oko ideja postojanja države Srbije kao svoj najveći domet na izborima mogu da računaju na jedva prelazak cenzusa i to je to.

Nažalost, mislim da je tako, razlozi zašto to mislim ne mogu da stanu u jedan komentar, a ova procena ostaje ovde zapisana pa ćemo videti da li grešim.
Preporuke:
30
63
2 ponedeljak, 27 oktobar 2014 13:39
Sinisa Bogdanovic
Afirmativni tekst u korist Gospodje SRI. Iskreno, skeptik sam jer je BILA clan pethodnog rezima i kompromitovala se (ima dosta kuloarskih prica, da ne iznosim sada). Bojim se da ne postane novi "trojanski konj", jer vremena vise nemamo za gubljnje kao drzava i narod!
Preporuke:
44
97
3 ponedeljak, 27 oktobar 2014 13:55
Lajoš Winetu
"Ne pada sneg da prekrije breg, nego da svaka zverka pokaže svoj trag" - mudro zbori naš narod. Eto, pao sneg, krupne zverke se razbežale ostavivši svoj trag, koji, vidi ti to čudeso, još odozgo smrdi i nečovještvom. Koji sam ja bio mentol što sam glasao za Koštunjavog, to je bruka jedna. Skoro kao što sam bio praktično jedina matora budala u komšiluku koja je lupala u lonce za vreme dnevnika. A ustvari i jedna i druga stvar je bila podmetačina, na koje su se somovi kao ja upecali. No, i som nauči ako ga neko po glavi opauči (hop, ispade i stih!), pa evo i ja skromno pomaljam glavu, a brkove krijem da me po njima ne prepoznaju... Koštunica je bio zapadni eksponent, bućkalo napravljeno da privuče pristojnu inteligenciju desne, nacionalističe orijentacije. Pa izgleda i sva njegova svita (tu ne računam Boru, on je odličan pesnik, ali slabo mu čuči politika), sve moj do mojega. Sandu ne voli zapad, i sav mulj se digao da je oblati. To je dobar znak, deco! Ali, posle svega, slušajte svoje srce...
Preporuke:
157
17
4 ponedeljak, 27 oktobar 2014 14:07
Drinko Končarević
Kad je u pitanju politika, ne vezujem se za političke ličnosti već ako nađem razloga, mogu da se vežem za dobro delo koje je stvorila ta ličnost. Ličnost dođe, nešto uradi i ode zbog ovog ili onog razloga. Delo, ako je dobro, ostaje na duže vreme, sve dok ga neka luda ne uništi ili to isto vreme izbriše.
Prema tome i G-đa Sanda je samo jedno lice, na ovoj političkoj sceni, koja će ili možda neće ustalasati scenu ne bi li prvo ušli u Skupštinu a potom i na neku važniju funkciju. Možda će i uspeti a možda će samo izazvati gibanja, nekom probuditi nadu, izazvati simpatije. Suštinsko pitanje jeste "anti eu blok". Da li DSS danas ima snage da žešće pokrene ovo pitanje? Koliko NSPM može da pomogne u ovom slučaju? Ako G-din Vukadinović ocenjuje da je Gđa Rašković danas jedina snaga koja može da povede blok, front protiv ulaska u "eu kazamat" hajde da zakopamo ratne sekire tj. prestanimo da se "bijemo", jedni protiv drugih i kukamo protiv ulaska u"eu kazamat". Držimo se teme i time ojačajmo NSPM.
Preporuke:
113
1
5 ponedeljak, 27 oktobar 2014 14:18
jbgbgd
Gospođa Rašković Ivić sa svojim spojem slovenskog i mediteranskog temperamenta i šarma, predstavlja, pravo osveženje na našoj sceni. Neka duvaju novi vetrovi, neka košava razjuri paučinu i trulež koje nas dave već decenijama!
Preporuke:
136
15
6 ponedeljak, 27 oktobar 2014 14:22
bravo sanda!
ako se bude drzala onoga sto kaze, mislim da nije bilo pogodnijeg momenta da se osnuje partija a verujem ako se nastavi sa ovim propadanjem vrlo lako mozemo videti sandu kao premijera srbije....uz pomoc ljudi koji su pisali i potpisali apel za zaustavljanje propadanje srbije mislim da ce prva zena premijer biti sanda a srbiji bi se smesili bolji dani....bravo sanda!
Preporuke:
88
7
7 ponedeljak, 27 oktobar 2014 15:17
Slavomir Srpski, @Lajos Winetu
Koji sam ja bio mentol što sam glasao za Koštunjavog, to je bruka jedna.


Hvala Bogu da ste shvatili koji ste mentol bio i ostao po svoj prilici. Pametan covek se stidi onog cime se vi sada ponosite: vasom 20-godisnjom gluposcu da ne znate za koga dajete svoj glas.

Ali Gosp. Winetu, ovo nije crkva da se kajete i ispovedate kao da ste indijanac, niti je polje velikog duha Winetua.

Ovde normalni ljudi promatraju dogadjaje kriticki i oprezno, a ne kao vi prvo u jagode a onda u maline, kao sto ste gresili ranije tako i sada. Nista vi niste postali bolji sto sada kaljate one kome ste godinama ljubili noge i zadnjicu. Steta sto vas Kostunica nije opario ranije, pa da ranije uvidite koliko ste bili blentavi u sutini. Zar ne?
Preporuke:
17
110
8 ponedeljak, 27 oktobar 2014 15:23
Mićko
"Jesi li ti, brate, saglasan sa ovim apelom ili nisi?" I još da smislimo i biračima ponudimo način na koji mogu kontrolisati da li se sprovodi ono što piše u apelu.
I to je to.
Preporuke:
55
0
9 ponedeljak, 27 oktobar 2014 15:30
@Lajoš Winetu
Mnogi rezonuju na vaš način - Sandu ne voli Zapad, dakle, Sandu treba podržati.
Samo što i Zapad zna da ovde mnogi tako rezonuju. I zato, ukoliko želi da baš Sanda dođe na čelo DSS-a i neke buduće koalicije - on će je blatiti. U uličnom žargonu to se zove "drugi stepen smotavanja".
Da li je to ovde slučaj, da li uopšte ima smotavanja i ako ga ima kog je stepena - to ćemo uskoro saznati.
Preporuke:
51
18
10 ponedeljak, 27 oktobar 2014 15:32
Daće Bog!
Vreme se polako mennja, Rusija se diže a zapad polako tone.
Sandi želim sreću a i nama zajedno sa njom. Neka krene hrabro i pametno, a ima dobrih ljudi koji će pomoći da se dugovi izmire.
Vreme je da neko probudi zadremali narod i povede prma usponu.
Preporuke:
73
7
11 ponedeljak, 27 oktobar 2014 15:33
Srbin Srbinović
Za sada:
BRAVO ZA TEKST.
Preporuke:
61
9
12 ponedeljak, 27 oktobar 2014 15:36
naš problem
centri moći sigurno neće blagonaklono gledati da se nešto i neko, makar bio mali, u problemu i vanparlamentaran, razvija bez kontrole. Sve će se uraditi da se i ovaj slučaj podvede kontroli. Dovoditi evroatlantske integracije, barem imalo u pitanje zbog jedne vanparlamentarne stranke, je isuviše veliki rizik


EU nema problem s tim, jer i sama ima unutrašnju opoziciju, unutar zemalja, a i među zemljama (Engleska, npr). S "atlantskim" delom integracija, već, stvari stoje drukčije.
Veći problem je srpska vlast i deo NVO. To je tipično srpski netolerantni, jednoumni mentalitet koji ne voli različitost, kojemu je zato komunistički socijalizam toliko prijao. Sve jednostavno, brate, jedna partija, jedna ideologija, jedan-doživotni predsednik. Do propasti.
Tako, stranka može, što se tiče EU, slobodno da raste do 20-30%, tek preko toga bi se uzbunili, ali tada bi bilo kasno. Nevolja su naši koji hoće da vas utuku pre nego što stanete na noge.
Preporuke:
37
2
13 ponedeljak, 27 oktobar 2014 15:47
Lajoš Winetu
@Slavke: Što se ljutiš, mili? ...
Pfff, danas beše pun mesec, jel?

Inače da se ne kaže da nisam ništa rekao što se odnosi na članak, smatram da svako treba da prizna da je pogrešio, da mu se iste brljotine ne bi ponavljale u životu. Sanda će biti moj izbor, ako odlučim da glasam.
Pozdrav normalnim Srbima, gde god bili :)
Preporuke:
67
6
14 ponedeljak, 27 oktobar 2014 15:50
za Sinišu Bogdanovića
Poštovani, ako smo kod "trojanskih konja", da li vam treba veći od Vojislava Koštunice? A o Vučiću i Nikoliću da i ne govorimo. Gospođi sandi treba dati podršku,ne slepu, ali svakako je zaslužila šansu. Kritikovaćemo kad zasluži.
Preporuke:
60
13
15 ponedeljak, 27 oktobar 2014 15:54
Čarapan
@Slavomir Srpski
Vi ste Slavomire baš ostrašćeni (na stranu jezik kojim se obraćate Vinetu). Sve mi se čini da imate debele lične razloge za to. Imam ih ja, ali se trudim da bar malo objektivno posmatram stvari.
Napustio sam DSS iz unutarstranačkih razloga o kojima sam bezuspešno i u kontinuitetu izveštavao Koštunicu, čak predviđajući da će sve ovo sa strankom desiti. Zbog lokalnih rukovodioca platio sam za to visoku cenu. Koštunica je u poslednje vreme rukovođenje strankom prepustio nekompetentnim ljudima što je dovelo do pravog haosa u opštinskim i gradskim odborima i to je razlog zbog čega stranka nije prešla cenzus. Ali, pokušajte da napravite objektivno poređenje učinaka ostalih koji su posle 2000-te vodili Srbiju. Da li je Koštunica bio baš najgori? Nije. No, možda ste platili veću cenu od mene. Mada sumnjam.
Preporuke:
53
3
16 ponedeljak, 27 oktobar 2014 15:59
Slavomir-e Srpski
Prvo se opismeni (koristiš samo "ćelavu latinicu") a predstavljaš se kao "srpski". "O kukavno Srpstvo ugašeno" - kad je na tebe spalo. Nauči da ne vređaš ljude. Zahvatila te je logoreja, pa je na NSPM-u svaki treći komentar tvoj, a lupaš kao "maksim po diviziji". Uzmi malo vazduha, popij čašu vode, a najbolje je da stalno držiš vodu u ustima.
Preporuke:
41
18
17 ponedeljak, 27 oktobar 2014 16:36
Drinko Končarević
Evo, apelovao je G-din Vukadinović, još neki, među njima i ja, da budemo jedinstveniji, ali ne vredi. Komentator "Lajoš Vinetu" bio je samokritičan u svom prilogu i odmah se našao jedan čitalac da ga napadne, da mu se ruga. Zašto, jer ne želi da se ispovedanjem očisti. Kako mislite postići jedinstvo u anti-EU bloku? Na ovakav način sigurno, ne. Ispovedanje se ne vrši samo u crkvi. Može i na na Krsnoj slavi. Zašto ne kazati domaćinu oprosti za sve što sam prema tebi počinio mišlju ili delom, svesno ili nesvesno, hotimično, nehotimično. Zašto da mu domaćin ne oprosti i potom posedne za trpezu. Za ovo treba imati petlju a ako imate prava ljudska osećanja veoma lako se izgovara, deluje istinito i razvija dobre odnose. Normalno, uvek treba biti oprezan, da nije podvala ali i to se otkriva istinom. Ne može se sloga među ljudima postići jer je tamo neki Sveti Sava rekao "usložite se Srbi". Kako? Većina ne zna za ovu vrstu kajanja i molitve koja je uslov da živi "Anti EU blok" ili se samo lažemo.
Preporuke:
55
6
18 ponedeljak, 27 oktobar 2014 16:54
Cmok Toronto
Pošto su pobegli maratonci koji trče počasni krug iz stranke a Sand(r)a od *ovakvih* medija u Srbiji dobila dosta pažnje sumnjam u iskrenost njenih iujava.Ali da vidimo i to čudo u zemlji čuda.Malo razočaran u Dveri ja tipujem na Sinišu Kovačevića...i njgovu partiju u osnivanju i to zbog mog ličnog morala..savesti i ubeđenja..
Biram reči da ne bi povredio ljubitelje Sand(r)e..
Preporuke:
14
34
19 ponedeljak, 27 oktobar 2014 16:57
kgh
Boze,Boze al ovaj autor prica svasta, da ne kazem drugaciji izraz za ovo. Sand(r)a, ili kako joj pravo ime, kao sto se se i sama (ne)svesno izrazila,samo je bledunjava senka dr Kostunice. I ona ce da se izbori za mesto u skupstini? E, bas svasta! Ona ce proci kao bivsi politicar Vuk Draskovic. Mozda da da se bavio pisanjem beletristike, ostao bi po necem upamcen. Ovako, kao politicar je nestao sa politicke scene. I g-dja Raskovic treba lepo da se bavi psihijatrijom, tj. da leci boslene. Valjda joj u genima ostalo nesto od genijalca dr Jova Raskovica ("Srbi su lud narod"). Jos se pomalo bojim da ne krene stopama onog starog dr Pribicevica Srbina iz Hrvatske. Ovako predlazem da g-dja Ivic pocne da planira koaliciju sa pomenutim Vukom.A da je umesto nje stranku preuzeo drugi jedan Vuk(mlad,obrazovan i patriota), brzo bi se stranka preporodila. Ne znam ko je tu omanuo. Ali bice dana-nikad nije kasno.
Preporuke:
12
52
20 ponedeljak, 27 oktobar 2014 17:04
Ujka Vasa @jbgbgd
"Gospođa Rašković Ivić sa svojim spojem slovenskog i mediteranskog temperamenta i šarma, predstavlja, pravo osveženje na našoj sceni."

Osveženje? Pa zar gospođa i njen temperament i šarm nisu prisutni na našoj sceni već 14 godina?
Preporuke:
22
37
21 ponedeljak, 27 oktobar 2014 17:55
Forever Jang
Sanda Rašković ima šansu da postane naša Kristina Kiršner. Na nama je da li ćemo joj tom omogućiti i raskinuti lance neoliberalnog kapitalizma, i smrtonosnog zagrljaja MMF. Ovi koji je sada, na samom početku kritikuju to rade iz tri razloga: 1. Po zadatku AV,AV-a. 2. Iz ljubomore i 3. iz neznanja.
Ovaj tekst je izvanredan i gospođa Sanda ga pre svega mora pročitati, da bi znala i kolika joj je snaga, i šta su joj slabosti. Tačno je da autor pomalo navija na njenu stranu, a na čiju bi drugo? Na stranu onih bivših DSS-ovaca koji su čekali da Aligrudić dobije i da stranka nastavi po starom, da propada. Pa kad su videli da se stvari menjaju uhvatili šturu. Zašto nisu napustili bez obzora ko došao na čelo? Zašto nisu bili muškarci, nego su ispali seka-perse? Na čelu sa Samardžićem i KOštunicom.
I da, onaj apel od 4 tačke može biiti vrlo jak instrument. Mislim da oko njega mogu da se okupe i DVERI i SRS i sve patriotske grupe i pojedinci. A onda rušenje režima.

NApred Sanda!
Preporuke:
56
8
22 ponedeljak, 27 oktobar 2014 17:58
TOPOLj
Gospođa Sanda Rašković Ivić podugo je već u politici.Ali,da bi pravio neke konstrukcije,odnosno da bi komentarisao pojavu starog-novog lica na političkoj sceni Srbije,kao prvo moram se osvrnuti na nedavno završene izbore u RS a na nivou tzv BiH.Meni lično,nikada ne bi palo na pamet da njih izađem da iz usta predsjednika Putina nisam čuo poruku podrške gospodinu Dodiku.Plus što je Zapad Milorada Dodika svrstao među zločeste.Ali presudan je bio put u Moskvu i podrška Vladimira Vladimiroviča.Nadalje,predsjednik Dodik iza sebe ima solidan period saradnje sa Rusijom,i to ne bilo kakve saradnje.Dobre i predobre saradnje.Da bi se nekome vjerovalo na političkom nebu Srbije taj mora zauzeti najpozitivniji mogući kurs prema Rusiji.I da iza njega ili nje stoji takođe određeni period saradnje sa Rusijom.Ako je neki neutralni tip(neutralni više naginju ka Zapadu)od toga bježite kao od kuge,baš kao od onih koji proklamuju zapadne vrijednosti.Mislim da sam bio jasan.
Preporuke:
47
2
23 ponedeljak, 27 oktobar 2014 17:59
Evidoxeba
srpski državni interes nikada se nije realizovao putem "rada na svetlu", opskurna atmosfera je primereniji metod za srpske interese(npr. crna ruka ali i puno toga drugog). ipak, verujem da će vaša sanda dobro da se snađe u vašoj atmosferi, naučila je to ona dobro, ako ništa drugo, od svog oca...
Preporuke:
4
31
24 ponedeljak, 27 oktobar 2014 18:10
Sinisa Bogdanovic
OK, ja sam skeptican (da ne koristim druge izraze) prema SRI: Bila je deo micunovicevog demokratskog centra, bila je deo tadicevog rezima (ambasador), bila je deo sef kancelarije za KiM (dok su nestajali milioni a narod nije dobija nista). E sada, ako neko ima kontra-argumente stvarno bih voleo da iznese a ne da lupa minuse! Hvala!
Preporuke:
27
29
25 ponedeljak, 27 oktobar 2014 18:14
Gargamel
Ovaj autor zna biti neobično oštar. Ovoga puta je vrlo blagonaklon prema gospođi. Da li su to lične simpatije, ili promišljeno navijanje za nju? To ne znam ali podržavam autorov stav, a naročito podržavam Sandu, jer ima šansu da rasturi ovo gnezdo CIA i MI6 špijuna.
Treba joj pomoći!
Preporuke:
55
6
26 ponedeljak, 27 oktobar 2014 18:26
Đorđe
Poštujem borbu i nadu. Na žalost brine me da Sanda i vitezovi nastavljaju u Koštuničinim stilu osuđivanja: drona, trojeručice i ostalih provokacija koje se baš u tom smislu ubacuju da se ne primete ozbiljnije stvari, ekonomske prirode.

Dok god opozicija ne uspe da ogoli mehanizme pljačke i artikuliše ih narodu, neće biti promena. Ne treba da pušta medije da nameću teme i tako marginalizuju svaku opciju. Dveri su se uhvatile na homoseksualce, DSS za Kosovo, a ekonomija je valjda dosadna, ili opasna?
Preporuke:
28
6
27 ponedeljak, 27 oktobar 2014 19:24
Saša
@Đorđe
Pročitajte Apel u 4 tačke koji je u prilogu ovog teksta, pa vidite koliko niste u pravu.
Preporuke:
23
3
28 ponedeljak, 27 oktobar 2014 19:25
Nada..
Korektna analiza i realno stanje stvari.
Sanda je pokrenula patriotsku opoziciju, videcemo nastavak. Licno mislim da postoje velike sanse da ovo bude ozbiljna prica. Deluje da Sanda nije sujetna, uostalom kandidovala se tek kad je Samardzic odustao, i da je dobro analizirala stanje na desnici. Moze privuci i deo levice pricom o ekonomskom patriotizmu koji podrzavam.
Preporuke:
31
5
29 ponedeljak, 27 oktobar 2014 19:49
@Gargamel
" Podržavam Sandu, jer ima šansu da rasturi ovo gnezdo CIA i MI6 špijuna."

Na osnovu kojih njenih postupaka (dakle ne govora nego postupaka) zaključujete da će ona iskoristiti tu šansu?
Da vas podsetim, sve političke garniture do sada (u kojima je učestvovala i Sanda) imale su tu šansu ali je nisu iskoristile.
Preporuke:
17
12
30 ponedeljak, 27 oktobar 2014 20:39
Observantes
Kako fino g. Đikić nijansira političku realnost. Nisam komentarisao g. Sandu Rašković Ivić jer u Srbiji reči, deklamacije i potpis nevrede ništa. Iskustvo nas uči. Kada vidimo šta je od SRS-a nastalo, kakav mutant, onda je prirodno očekivati nepoverenje. Pored zla koje je učinjeno izdajom SRS-a, potpisivanjem Briselskog sporazuma.., upravo se sada vidi još jedno koje je postalo vidljivo i ogromno je. Ono se zove uništenje političkog regularnog uređenja uz brutalno gaženje volje glasačkog tela. (Šta su govorili kao SRS a šta govore kao SNS). Obesmišljeno je postojanje političkih stranaka, ideologija i njihovih personalnih reperezenata. Politički kosmos u Srbiji je uništen konvertitstvom „SRS mutanta“ . Kome verovati posle izdaje Vojislava Šešelja koji prolazi muke opisane samo u „svetom pismu“? Oni nam poručuju da posle njih, takvih, drugi i drugačiji nepostoje.
Preporuke:
30
3
31 ponedeljak, 27 oktobar 2014 20:42
@@Gargamel
Na osnovu ] http://www.nspm.rs/dokumenti/proglas-zaustaviti-dalje-propadanje-srbije.html i integriteta potpisnika, čiji smo gost ovde i ja i Vi.Ja ne razumem, nudu vam se nova politička snaga, VRLO KVALITETNA, imenom i prezimenom, a mi i dalje razglAbamo o Koštunici. Čitajte malo pažljivije.
Preporuke:
11
6
32 ponedeljak, 27 oktobar 2014 20:52
Al.M.Popović
Iskusvo srpske političke scene od vaspostavljanja višestranačja govori da je srpskog birača, željnog čuda, relativno lako zavesti. Svako novo lice je dobilo iznenađujuće veliku šansu od birača. Setimo se Milana Panića, Arkanove stranke, pa Bogoljuba Karića, čak i Krkobabića... Siromašni u svakom pogledu, naši ljudi priželjkuju, svesno ili podsvesno, čudotvorca koji će im promentiti život preko noći. Zapravo, mislim da jedan deo birača (i to ne mali broj) na svakim izborima glasa za neku "novu facu" koja se u međuvremenu pojavi. Naravno, sat otkuca ponoć i čarolije nestane. Posle iznenađujućeg uzleta, takve stranke nestaju. Dakle, Sanda je novo lice i može računati na pozitivni efekat te činjenice i zato mi se čini da je umereni optimizma autora članka opravdan. Za razliku od gore pobrojanih "bljesaka", DSS je ipak brend na političkom nebu Srbije, zato su Sandine šanse veće. Pogotovu ako se nametne kao lider razjedinjenog nacionalnog korpusa. Videćemo...
Preporuke:
19
6
33 ponedeljak, 27 oktobar 2014 21:02
NEMANjA VIDIĆ
Topolj je zaista bio jasan. Naročito u pogledu Dodika. Njegovo opiranje daljem gubljenju elemenata državnosti Srpske nije bilo moguće bez višegodišnje podrške ruskog ambasadora u BiH.Dodik je dokazao da se opredelio. Do sada sam uvek glasao za SDS , a sada za njega,držeći se sledećeg : za onoga sam ko je protiv SAD.I još, oni koji treba da dođu na vlast uz pomoć SAD , moraju da daju ono što neda Dodik.Kampanja koju je vodila TV BN ( najgledanija u Srpskoj) protiv Dodika je nešto što nije viđeno ni u Srbiji.Osim veze sa Rusijom, Dodiku je pomogla i promena prema Karadžiću. Odazvao se da svedoči u njegovu korist u Hagu, a i predložio je da studentski dom na Palama nosi njegovo ime.To su državnički potezi.
Dr Jovan Kačaki besplatno je preveo knjigu Galine Ševcove o ruskoj medicinskoj pomoći Srbiji tokom Velikog rata. Pisao sam Kabinetu Predsednika Dodika da se knjiga štampa u Srpskoj o trošku Vlade i da se napravi manifestacija zahvalnosti Rusiji. Čudi me,ne bi odgovora.
Preporuke:
23
0
34 ponedeljak, 27 oktobar 2014 21:07
el srbinjo
dobro Sanda, a gde si bila pre deset godina?
Preporuke:
12
24
35 ponedeljak, 27 oktobar 2014 21:10
Peter RV
Vanredno dobar tekst o skandaloznom ponašanju izlaznog vođstva DSS- a prema gđi Rašković-Ilić.
Ima, međutim, jedna dobra strana u svoj ovoj bezprizornoj bruci- Sanda nema nikakve obaveze da ukazuje ikakvo poštovanje prema Koštunici i tipovima ( čitajte samo Slavomira Srpskog!). koji je tako tretiraju.
Odlična prilika, dakle, da se partija potpuno očisti od nagomilovanog smeća- potpunim raskidom sa Koštunicom koji je paralizirao njen vrh sa njegovim nebuloznim apstrakcijama 'neutralnosti'.
Nikakvu koncesiju da Sanda pravi ovim " buba- švabama"- ako hoće da stvori nešto što može dat primjer patriotima Srbije da se okupe oko DSS- a.
Neće joj bit lako jer će paljba iz ambasada i 'establišmenta' , na nju -bit neprestalna intenzivna-ali dali postoji neko ko još vjeruje da se može izać iz ovakve smrdljive rupe nastavljajući dosadašnjim putem?
Preporuke:
23
11
36 ponedeljak, 27 oktobar 2014 21:17
@Gargamel
Da, upoznat sam sa tim proglasom. Ali izgleda da se nismo razumeli. Molio sam vas da navedete KONKRETNA DELA ukoliko postoje a ne imena, prezimena, proglase (proglas je pisana reč a ne delo). Sa žaljenjem ću morati da zaključim da takva dela NE POSTOJE.
Preporuke:
5
8
37 ponedeljak, 27 oktobar 2014 21:23
Beatović Nebojša
Tiha voda brijeg roni.Samo naprijed Sanda i potpisnici proglasa.
Posebno podrška Marini Raguš i Slobodanu Reljiću.Oni su nam održavali vjeru i kada je sve izgledalo crno.
Preporuke:
21
5
38 ponedeljak, 27 oktobar 2014 22:05
NEMANjA VIDIĆ
Kao što sam pisao da sam za Dodika zato što su protiv njega SAD , tako ću podržati prof. Đikića i gosp. Rašković. Prepoznajem ih kao prave jer su za ćirilicu . G. Rašković je jedini političar u Srbiji i Srpskoj koji se javno zalagao da srpsko pismo suvereno vlada u srpskim zemljama . Drugi identitet ni ne spominju.
Preporuke:
20
6
39 ponedeljak, 27 oktobar 2014 22:08
Dalibor Ruma
na prošle izbore nisam izašao kao ni gotovo 50% građana Srbije.Razlog je bio razjedinjenost patriotske opozicije! ima mnogo patriotskih organizacija koje treba uključiti u zajednički front:Zavetnici,Naši,1389...od stranaka DVERI,kao i nezavisne intelektualce nacionalno orjentisane! ova dosadašnja DSS je bila totalno jalova stranka u narodu se kaže za takve nit smrde nit mirišu! a što se tiče gospođe Sande tu sam malo pristrasan pošto sam bio poštovalac politike njenog oca a i sam sam sa područja Slavonije,verujem da će moći da privuče dosta glasova srba sa naših zapadnih teritorija koji su tradicionalno glasali za SRS a sada za nazadnjake koji su kukavičko jaje podmetnuto srpskom narodu da nas lakše prevedu žedne preko vode!...
Preporuke:
20
5
40 ponedeljak, 27 oktobar 2014 22:21
Observantes
Znači g. S. R. Ivić može da dubi na glavi ali ne može dobiti verovanje publike kolike god da su joj poštene namere! Vučić i Nikolić su to već potrošili (to poštenje u pogledu lojalnosti nacionalnim interesima). Postoji samo jedna mogućnost. Da „SRS mutanti“ budu kažnjeni, da se kaznom ponovo restaurira političko telo Srbije i da više nikome nepadne na pamet ovakva izdaja. Tadića kazniti istom merom jer je u Skupšini oformio od SRS ilegalnu stranku koja se danas zove SNS. Restart morala je tako jedino moguć. Pošto se ovo neće desiti u ovakvoj Srbiji, g. S. R. Ivić nema nikakvih šansi. Ili ima? Kad je od SRS-a nastao DS, možda iz DSS-a nastane SRS? Može ali samo u bajci! Jer iz konstrukcije je lakše preći u plaćeničku destrukciju . Obrnuto, zahteva mnogo žrtava, logistiku i ambijent koji to želi. U Srbiji nema želje, nada je odavno ugašena i pasji život je lična karta najvećeg broja Srba. Kontejneri i groblja su svedoci.
Preporuke:
20
0
41 ponedeljak, 27 oktobar 2014 23:09
Đorđe
@Saša

Tačku 4 je pročitalo par hiljada ljudi, i zaboravilo ju je u kratkom roku. Jedno je misliti i potpisati, a drugo je pokrenuti ljude na akciju.

Priča o ekonomiji mora da se probije prvo na alternativne a zatim i na glavne medije. A to se neće nikad desiti ako se patriotski analitičari bave nametnutim temama, a ne osmišljavaju kako da mejnstrim medijima nametnu prave teme. To se neće desiti ako se misli da je tačka 4 dovoljna što se tiče ekonomije, a onda se diskutuje o dronovima, trojeručicama, Koštunici....

Jasno je da su dronovi i trojeručice interesantni za široku publiku, pa se tako povećava popularnost nekog alternativnog sajta, ali to nikuda ne vodi, ako se ista prilika ne iskoristi da se čitaoci edukuju i vode u pravom smeru. Čitaoci npr. nspma su generalno napredni i dobronamerni, ali i njima su potrebni nepobitni argumenti kojima će moći da šire priču i ideje na preostali deo nacije. A priče o dronovima nisu te, niti kritike protivničkih patriota.
Preporuke:
7
9
42 ponedeljak, 27 oktobar 2014 23:36
Vladislav Đorđević
Koncept suverenizma nimalo ne remeti koncept, kako vojne, tako i političke neutralnosti Srbije. Zapravo, on ga učvršćuje. Pojedinici koji zbog lične sujete napuštaju DSS morali bi naći neki smisleniji izgovor.

Podrška konceptu suverenizma inteligentne i kulturne dame i kolenovićke Sandre Rašković Ivić.
Preporuke:
20
12
43 ponedeljak, 27 oktobar 2014 23:58
Radomir Maksimović
@Nemanja Vidić
Damas sam bio na Sajmu knjige. Nema više od 5% ćiriličnih naslova. Ja sam siguran da je to namerno, kao uostalom i Vi. Gospođa Rašković, autor , kao i potpisnici Apela od 4 tačke će sigurno vratiti ćirilicu u srpski narod, na svoje mesto. Ja po latinici merim izdaju Srbije i srpskog naroda.
Danas čak i zvanična dokumenta i materijali srpske vlčade se štampaju latinicom. Zašto? Zato što nam vladun vode raznorazni a ne Srbi.
Sa Sandom, i patriotskom Srbijom, došao im je kraj.
Preporuke:
25
5
44 utorak, 28 oktobar 2014 00:12
Bojan, Priština
Zato što neutralnost ne isključuje suverenizam, ako istinska neutralnost postoji


To je upravo ono šta ja nisam mogo da razumem, nisam nikakav ljubitelj Sande ali ovo kako je Koštunica postupio je jadno, krajnje beskarakterno.
Preporuke:
22
5
45 utorak, 28 oktobar 2014 00:16
Đorđe
Još nešto. Ozbiljno otvaranje ekonomskih pitanja bi vodilo ka rešenju kosovskog problema takođe, kao i problema sa drugim komšijama u regionu. Jer i Kosovo i druge komšije pljačkaju isti istim metodama, i to bi upravo bio onaj minimum potreban za razvoj nacionalnih odnosa u pravom smeru.

Ali nema veze, patriote, lupajte mi minuse (vidi prethodni komentar), i diskutujte dronove i Koštunicu, i udrite po komšijama... Nemojte samo da vam se omakne ozbiljna diskusija o ekonomiji uz ozbiljne analize, i razotkrivanje lopova.
Preporuke:
6
17
46 utorak, 28 oktobar 2014 00:51
Peter RV
Sandina pobjeda za vodju DSS-a stvara mogucnost, po prvi put, da se formira patriotski blok predvodjen od ove stranke. (Dveri i SRS ne predstavljajuci zasad nikakvu snagu ni perspektive za to, diskvalifikuju se za tu ulogu).
Da ovo postane stvarnost, medjutim, nece bit dovoljno proglasit se anti-EU i biti pro-Rusija, iz cistog razloga sto postoji demagoski odgovor za ovo, koji zvuci prilicno ubjedljivo- 'i EU i Rusija' ('i Kosmet i Evropa').
Da bi bio efikasan, Sandin DSS mora upotrebit orudje protiv koga njegovi protivnici (uglavnom SNS i SPS)- nemaju odbrane! Ona su dva! Jedan se zove Seselj , a drugi Milosevic!
Oslobodit se budalastih Kostunicinih kompleksa i javno pozvat za oslobodjenje prvog -i posmrtno priznanje drugom!
Za ovo, nasi vlastodrsci nemaju odgovora, pored toga sto bi ova dva cina bili duboko patriotski, i podrazumijevali sve gornje stavove i slogane.
Svaki patriot u bilo kojoj stranci, razumjeo bi ovakav potez kao poziv na mobilizaciju.
Preporuke:
22
12
47 utorak, 28 oktobar 2014 07:29
bog dano vic
onaj se odrekao tate a da nece sande...
Preporuke:
5
2
48 utorak, 28 oktobar 2014 08:21
Saško Paško
Kakva smio mi MAČO družina. Ženi se ne da vazduh da uzme. Odmah sumnje, te bila je ovo, te bila je ono. Vučiću smo dali 3 godine i niko ne sme da pisne. Rastočio nam je državu, i tek će a mi N I Š T A! A junačimo se na Sandi. Pih! Baš smo "muškarčine".
Šta je žena mogla ranije, dok su Koštunica i Nikitović vodili stranku? Ništa.
Ljudi ovo je velika šansa. Prepoznajmo je. Spasimo Srbiju. Potpisnici Apela su osobe od velikog integriteta, ličnog, profesionalnog i političkog. Dakle nije baš da Sandi treba da verujemo na "slepo".
Preporuke:
27
4
49 utorak, 28 oktobar 2014 10:39
ludi skretničar
#Siniša Bogdanović#

Vidim pratite "Insajder", što znači da ne znate ništa.
Preporuke:
11
1
50 utorak, 28 oktobar 2014 10:40
VRH!
Toma ga ljubi deset puta po tri puta; organizuje se parada (mislim, vojna) posle tri decenije; vlada pokisla (ali odistinski), čuda se rade.... Kako bi sve te događaje zasenio, beogradski „Oktoberfest“ se jedino, i jedino mogao završiti sletanjem Baraka Obame na Studentski trg „Cesnom“ kojom pilotira Angela Merkel lično, držeći „red bul“ u levoj i sliku Matijasa Rusta u desnoj ruci.
Preporuke:
16
3
51 utorak, 28 oktobar 2014 12:54
KKS
Za razliku od vrhunskog teksta "Albanski dron i srpski odron",ovaj je poprilično diskutabilan, dakako poštujem svaku Vašu misao i opredeljenje.Iako je lijepa figura "vitezovi ćoškastog stola",u Srbiji nema vitezova ni okruglog ni ćoškastog stola. Poznavao sam se sa dr J.Raškovićem još iz Zagreba. Poslednji put smo se sreli u MSP, odnosno nakon njegovog razgovora sa B.Košutićem,koga je vjervatno tješio što mu Izrael nije dao agreman.Dopratio sam ga do starog "Volva",parkiranog ispred MSP-a.Bio je ljut na one u Krajini,na Miloševića i na sebe,zbog učešća u politici.Zašto ovo pišem, zato što je g-đa Sanda iz ugledne porodice.Međutim, oduvek sam bio protiv da se lekari, hemičari (Jeremić),razni lumpknjižnjvnici(Basara),šefovi restorana,konobari(Beba)i dr.otisnu u "visoku" politiku,posebno u diplomatiju.G-đa Sanda je bila ambasador u sred Rima.Nije ostala upamćena kao ambasdor.Koštunica nije dobio izbore u prvom krugu. Zašto nije bilo drugog kruga,zna Montglomeri.DSS je prošlost, sa i bez Sande.
Preporuke:
8
16
52 utorak, 28 oktobar 2014 13:15
Slađa
@KKS
Koliko sam vas ja shvatila, kad ode Voja trebalo je da se stranka zakatanči, ili da je pruzme neko ko je planiran za sledećeg poslušnika AV,AV-a. Kako se to izjalovilo, e sad da ne damo ni Sandi, jer joj je otac bio ljut, nije hteo da Srbi ratuju, hteo je ovo i ono, jer je bila ambasador... Pa ne biraju u DSS njega nego Sandu. Uostalom, on je i dalje pokojni. Barem 20 godina.
Baš ste demokratski nastrojeni. A autoru svaka čast, jasno je iskazao svoj stav, poneo se čak i viteški prema dami, za razliku od mnogih. ZAto ga i više cenim.
Preporuke:
13
7
53 utorak, 28 oktobar 2014 13:46
Nimbus
Zamislite, ima čudaka koji se ne slažu sa ovim horskim pojanjem. Pa red bi bio da se malo čuju i ti disonantni glasovi, makar malo kvarili umilnu melodiju. Tek da se vidi da smo ljudi, ne roj komaraca.
ODGOVOR SANDINISTIMA
http://www.srpskikulturniklub.com/odgovor-sandinistima-1
Preporuke:
8
5
54 utorak, 28 oktobar 2014 14:42
Babo
Ovaj text o Sandinistima, moze da bude samo afirmativan i za nas i za Sandu. Na niskom je nivo, bez analitike, a vrlo ambiciozan. Odlicne predispozicije za veliko nista.
Preporuke:
10
10
55 utorak, 28 oktobar 2014 15:47
KKS
Slađa
Uvažena gospodđice Slađo,prije neki dan prof. Vukadinović je zamolio da se uljudnije ponašamo kada se osvrćemo. Sve ste mogli reći, a da me ne vrijeđate i da mi ne prišivate ponešto što nisam misli, a pogotovo napisao. Znači, ako ulazitze u polemiku, polemišite, ne prljajte protivnika koji drugačije misli ("Kada dvoje ili dvojica jednako misle, jedan je suvišan", "Kada svi jednako misle niko ništa ne misli", rekli su mudri ljudi).Što se tiče Koštunice i u tekstoivima i na TV Mostu iznio sam svoje mišljenje.U emisji "O svemu pomalo sa..., pre 6 godina,uglednog i jedinog pravog voditelja Vukašinovića, na pitanje jedne dame na kraju emisije, šta mislim o Koštunici rekao sam: da je ugledni profesor, moralan,ali da bi mu trebalo dekretom zabraniti da se bavi politikom.Sve njegove greške nemoguće je nabrojiti. Ne pripadam nijednoj partiji, između ostalog i zbog toga što je partitokratijska borba uništila Srbiju i srpski narod. Nisam demokrata,jer demokratija ne postoji. Ja sam za diktaturu.
Preporuke:
14
2
56 utorak, 28 oktobar 2014 16:40
pitanje
Kako neko da spase celu državu, a nije mogao sopstveni brak?
Preporuke:
9
18
57 utorak, 28 oktobar 2014 19:10
mirko
Imam dobro misljenje o ovoj gospodji; sve ostalo, po meni, je diskutabilno; mala joj je stranka, sto ne bi bio problem, ako se dobro organizuje; e, i tu nastaje igranka; prosto, neophodan je odredjen broj odgovarajucih strucnjaka za organizaciju i funkconisanje stranke; dacu jedan tehnicki primer Nova stranka; na sajtu mozete videti ljude koji su u glavnom odboru; slagali se sa njima ili ne, oni funkcionisu; hoce li Sanda moci okupiti kristal partije, videcemo;
Preporuke:
9
2
58 utorak, 28 oktobar 2014 20:02
NEMANjA VIDIĆ
@Radomir Maksimović
Kao i prošle godine, i za ovaj sajam knjiga Srpsko nacionalno udruženje SRPSKA AZBUKA postavilo je tri transparenta na beogradskim mostovima sa porukom DOBRO DOŠLI U ZEMLjU ĆIRILICE. Neprijatelj ih skinuo posle dva dana. Prošle godine nisu dirani 30 dana, nego je samo PEŠČANIK pisao kako ta poruka podseća na
iskežene zube nemačkih ovčara, koje jedva drže nemački vojnici.
Ako je vlast odnela tragove ćirilice, to razumem. Jer pored latiničkih poruka na ogromnim bilbordima BEOGRAD SLAVI ( na vodi), on ne sme biti uprljan ćirilicom ni u vreme Sajma, kad nje nema ni u ostale dane.
Tek prekosutra će se na Sajmu pojaviti plakatice u tiražu 10.000 primeraka sa porukama

IZDAVAČI IZDALI ĆIRILICU

OSTANI SRBIN
KUPI ĆIRILIČKU KNjIGU

DOK BUDE ĆIRILICE - BIĆE I SRBA
Preporuke:
15
2
59 sreda, 29 oktobar 2014 02:56
Vladimir Nedeljković
Gospodine Đikiću, za početak, u nekom od narednih članaka zamolite komentatore da se potpisuju punim imenom i prezimenom kako biste imali ravnopravne sagovornike. Ne samo vi, već to treba da urade i ostali autori. Ne samo na NSPM, već i na ostalim portalima koji slove kao patriotski. Posle toga bi mnoge stvari bile i lakše i jasnije.
Preporuke:
9
3
60 sreda, 29 oktobar 2014 14:43
Bob
Ako se stvari pravilno ne definišu, svaka dalja akcija je pogrešna. Tako imamo nešto bljutavo što su neki nazvali neutralnost, i nešto smisleno kao suverenost. Ne verujem da bi polumrtvi (sad već bivši) članovi DSS-a znali razliku. Neutralne su npr. Švedska I Austrija, a nemaju ni s od suverenosti. Čak možemo reći da su vrlo istaknute amerikanske pudlice.
Nama je potrebna suverenost, neutralnost je izmišljotina.
Dobro je da se čisti žabokrečina u stranci i da odlaze istrošeni i ofucani. Sanda je prava dama i nadam se budući vođa patriotskog i suverenističkog bloka.
Preporuke:
11
5
61 sreda, 29 oktobar 2014 17:30
Jovan Masic
Dobar i provokativan clanak Gosp.Djikica, kao i uvek.Ja bih dodao jos jedan komentar u vezi sa spomenutom temom kako pokrenuti "ustajalu politicku zabokrecinu" kada opsta politicka i ekonomska i sudbinska situacija ide sve vise u nepovoljnom pravcu po nasu drzavu.Mozemo se nadati da jedan "kamicak",kao ovaj, trenutni, pokusaj veceg dela DSS sa Gdjom.S.Raskovic da okupi respektivniji, pro-aktivni patriotski front mozda moze i da da neke rezultate ali zbog spomenutih nedobronamernih faktora ( u zemlji i u inostranstvu) to ce biti skoro nemoguca misija bez aktivnog i prepoznatljivog angazovanja nase dijaspore ( i intelektualne i privredne. )
Sada bi trebalo okupiti veci broj nasih, uticajnih i mislecih ljudi u diaspori koji bi delili slicne patriotske vizije i organizovati finansiranje buducih aktivnosti na pridobijanju sve veceg broja,prvo simpatizera a posle i potencialnih glasaca gde bi ciljna grupa bila,trenutno,ogroman broj rezigniranih,neopredeljenih biraca.
Srdacan pozdrav,
J.M.
Preporuke:
6
1
62 petak, 31 oktobar 2014 13:08
Teodor Trifunović
" G. Rašković je jedini političar u Srbiji i Srpskoj koji se javno zalagao da srpsko pismo suvereno vlada u srpskim zemljama . Drugi identitet ni ne spominju..."
(Nemanja Vidić)

E od ovoga trebalo bi nam poći u svaku prirodnu diskusiju o naciji, o srpskoj državi i politici, srpskom stanovištu i sl.! Dakle uvijek od elementarnog, od pismena (znakova, grafema, slova, od svoje azbuke) od svoga jezika, od nacionalnog JMBG serbskog, od serbiskog izvorišta... Kako, za ime Boga Svevidećeg, da im vjerujem, kako i zašto uopšte da polemišem sa "Srbovima" koji neće,ne žele ili ne znaju svoje pismo otkucati ni na tastaturi, a da i ne pomišljam kako bi izgledali njihovi ćirilički manuskripti, njihov brzopis, svakako-pis, svrakopis! Hoćemo li, draga braćo, na taj način vaskrsnuti "novu srpsku političku misao?!"
Sva ovdje priložena latinička politička mudroslovija izazivaju u meni otpor, mučninu, indignaciju, jer su licemjerna i neiskrena... i vrh svega - nesrpska!
Preporuke:
5
0
63 petak, 31 oktobar 2014 13:54
Milisav
Srpskom narodu i Srbiji je potrebna naša Kristina Kiršner,Sandra je na dobrom putu da to i postane.
Preporuke:
3
1
64 petak, 31 oktobar 2014 18:24
Andro Lutak
Sandina "DSS" = Vacićev "SNP1389"

Ko razume, shvatiće.
Preporuke:
0
5
65 nedelja, 09 novembar 2014 21:52
Turas
Od nekih komentatora sam očekivao po pitanju DSS na čelu sa Sandom , više entuzijazma a manje crnih prognoza jer još nema osnaova za tako nešto .Gospođa S.R.Ivić imala je nekoliko komentare na NSPM , iz kojih niste mogli ,gospodo komentatori da izvučete ovako crne prognoze ."Observantest", npr.smatra da je poverenje naroda "potrošeno" na prethodne prevare sa DS i SRS = SNS i da Sanda maltene nema više kredita kod Srbskog Naroda .Čemu onda gosp."Observantes" našeg truda ako nema nade u novostvorenu stranku ? Koje se deklarisala kao opoziciona ? Da li smatrate da se mora prethodno staro srušiti da bi se novo uspešno gradilo ? Zanemarujete činjenicu da često od "malih" stvari nastaju veliki događaji .Ako uzmemo narodu nadu ,šta mu ostaje ? Apatija , rezigniranost vlastima i siguran pomor .Koji je već evidentan .Zato ovakve komentare smatram vrlo lošim - ma koliko bili osnovani .
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner